Ez is volt már - random cikk

  • 18 km-es városi bringatúra a Mozgás ÉjszakájánJúnius 17-én éjszaka, három év után ismét megrendezésre kerül a Mozgás Éjszakája, amelynek keretei között egy Budapest legszebb részeit érintő, 18 km-es kerékpáros túra várja a bringásokat. A...
  • Tizedszer versengtek a föld alatt a bringásokJubileumot ünnepelt a kőbányai föld alatti bringaverseny, a MOFÉM Underworld Kupa, amely tíz évvel ezelőtt egy jó poénnak indult és még a szervezők sem gondolták volna, hogy a rendezvény hosszútávon...
  • A tízedik föld alatti verseny következik, már cyclocross futammal isJubileumra készül a MOFÉM Underworld Kupa, hiszen augusztus 10-én a tízedik föld alatti mountain bike versenyt rendezik meg a Merkapt Sportközpontban és az alatta található járatrendszerben.
  • Bringások lepték el a BalatontMájus 18-án, szombaton háromezer túrázóval teltek meg a „magyar tenger” kerékpárútjai. Ennyi kerékpáros vágott ugyanis neki az ország legnagyobb bringás túrájának, a McDonald's BringaMánia Tour de...
  • Hazánkban járt a mountain bike királynőjeMinden idők egyik legjobb és legeredményesebb női hegyikerékpárosa, a norvég Gunn-Rita Dahle Flesjaa a Mozgásvilág tesztnapjára érkezett Magyarországra. Az olimpiai és tízszeres világbajnok 23 éven át...

OLIMPIAI ÖTPRÓBA

olimpiai-otproba

OLIMPIAI ÖTPRÓBA

olimpiai-otproba-logo.jpg MTB VERSENYEK

- Tour de Velencei tó
- Szilvásvárad Maraton
- Hegyek Pokla Maraton
- Crosskovácsi Maraton
- Duna Maraton
- Bükk Maraton
- Mátra Maraton
- Velence Maraton

 REGISZTRÁLOK! 

Kövess minket a Facebookon is!

Strava

Komment

Címkefelhő

Ausztria (10) Bad Goisern (6) Balaton (8) baleset (24) beharangozó (51) Benkó Barbara (5) beszámoló (24) Blazsó Márton (3) bmx (4) bringapark (8) bringás (6) Bringasport (4) bringás póló (3) bringatúra (3) bringaverseny (27) Bubi (3) Buda Maraton (3) Buruczki Szilárd (3) Búr Zsolt (7) Citycross (3) Cseh Veronika (4) Cséri Szilvia (5) cyclocross (38) Danny MacAskill (3) Demeter Nikolett (7) díjátadó (4) Dósa Eszter (4) downhill (22) Drótszamár Fesztivál (12) Duna Maraton (5) e-bike (3) edzés (7) életmód (7) ellopták (3) Eplény (3) Erdőbénye (10) esés (5) EtyekCross (4) fat bike (5) Fehérkő-Lápa Hillclimb (6) fotó (4) futás (3) gerecse maraton (3) gyorszár (3) HegyiBringa (8) hegyikerékpár (58) ironman (3) Kassa (4) kerékpár (74) kerékpáros ruházat (3) kickstarter (3) kőbánya (32) Korda FIlmstúdió (4) kövérbringa (3) Magyar Kerékpársportok Szövetsége (4) magyar kupa (10) maraton (54) Mátra (6) Mátra Maraton (14) merida (4) Merkapt SE (9) Merkapt Sportközpont (12) mez (3) mezgyártás (3) MKSZ (12) mountainbike (7) mountainbike challenge (35) mountain bike (150) mozgásvilág.hu (9) MTB Piknik (9) nevezés (8) Nino Schurter (3) Nyugat Maraton Kupa (6) olimpia (4) olimpiai ötpróba (7) országúti (29) ötpróba (7) Parti András (6) Pedal MTB Tour (4) piactér (3) pincerendszer (9) póló (3) Polony István (4) Red Bull (3) rendelés (3) Rose (4) Salgótarján (6) Salzkammergut Trophy (23) Scott (4) SellarondaHERO (3) SHKE (4) Specialized (8) Strava (3) supercross (11) Szalay Péter (3) Szilvásvárad Maraton (5) Szlovákia (5) táplálkozás (6) teszt (4) tesztnap (6) Top Maraton (7) Tour de Balaton (6) Tour de Hongrie (3) Trek (7) túra (11) Underworld kupa (22) V4 (3) várgesztes (3) verseny (54) versenykiírás (13) versenysorozat (6) Vértesboglár (5) vértes maraton (5) Veszprém (4) videó (4) video (17) világbajnok (4) világkupa (9) villapark (3) visszahívás (3) Vuelta Sportiroda (9) Wouter Cleppe (4) XCO (12) Címkefelhő

Szakágvezető? Na, az még nem voltam! - Fejes Miklós, a cyclocross új zászlóvivője

2016.04.14. 13:33 :: fulopmiklos

„A Magyar Kerékpársportok Szövetségének elnöksége egyhangú szavazással Fejes Miklóst jelölte ki a cyclo-cross szakág vezetőjének.”

„Bocs, nem bántásként, de te álltál ki a sorból, vagy a többiek léptek hátra?”
„Mikikém, erőt és kitartást”
„Hajrá, Hunya!”
„Miki, gratulálok! ("Ezt várta szakvezetés")”
„Megcsináljuk Miki!”
„Bocs, de hogyan is kerültél te oda?”
„Te nem csak egy szpíker vagy? Végülis, majdnem minden versenyen ott vagy…”

A fenti kommentek és a Mountain Bike Blog egyik atyja, Fülöp Miki vettek rá, hogy tollat ragadjak, és leírjam a történteket és meséljek is magamról egy kicsit. Természetesen, ezzel is azt szeretném elérni, hogy minden egyes ember, aki a cyclocross sportot a magáénak tudja, közelebb kerüljön a szakághoz, a szakágban résztvevő sportolókhoz, versenyszervezőkhöz, az MKSZ-hez (Magyar Kerékpársportok Szövetsége) és természetesen hozzám is!

Legyen ez a kis iromány egy jelzés, hogy az MKSZ cyclocross szakága ezennel szélesre tárja a kapuit, mert… de a mertekről talán majd lejjebb, később!

fejes-miklos-hunya.jpgFotó: Máhr Attila

Ki az a Fejes Miklós egyáltalán?

Gépészként, autószerelőként végeztem Veszprémben, mert mindig érdekelt a technika világa. Arról álmodtam, hogy egyszer én leszek a rally világbajnok, így nem is választhattam más pályát! A valóságba egy ZIL teherautó mellett csöppentem vissza, és rájöttem, hogy nem ezt akartam. Az autóktól, a benzingőzös hangulattól elszakadni nem akartam, így kerestem ebben a rétegben a hozzám passzoló közeget. A kis magyar világunk akkoriban éppen megnyílni látszott az autókereskedők számára, így vállalkozás formájában belecsaptam, használtautó kereskedő lettem! Mivel minden csoda 3 napig tart (ez konkrétan 6 év volt), eljött ennek az édes életnek is a vége és néhány érdekes kitérő után átnyergeltem az új autók világába. Volkswagen, Audi, majd SEAT, csodaszép és erős masinák… Jó döntés volt!

Rengeteg képzés, tapasztalat és munka meghozta a várva várt sikereket, eredményeket. 11 év alatt értékesítőből egy 7 autószalont igazgató cég kereskedelmi vezetőjévé váltam, munkámat elismerések és jó barátságok jegyzik mind a mai napig az ország több autószalonjában. De itt is a jött a „minden csoda…” a gazdasági válság formájában, és bizony a szumma autókereskedelemmel eltöltött évek száma is súrolta a 20-at, így eldöntöttem, hogy meg kell méretnem magamat más területeken is.

Ekkor ez az út a telekommunikáció világába sodort, de a történetünk szempontjából történt egy sokkal fontosabb dolog! Ez nem volt más, mint hogy jó barátom, Danó Peti megálmodta és meg is valósította a HegyiBringát. Ez volt az első komolyabb kötődésem a kerékpársporthoz. MTB versenyeken való fotózással kezdtem, aztán belefogtam a versenyeken való részvételekbe is. De itt még mindig nem volt megállás és versenyt kellett szerveznünk (Erdőbénye Drótszamár Fesztivál, Etyek Cross, Sátoraljaújhely Maraton stb.), amelyeken műsorvezetővé avanzsálódtam. Ez a szpíkeresedi annyira beindult, hogy talán a bringás társadalom túlnyomó többsége innen ismer!

fejes-miklos.jpgFotó: Kolb Tamás

Azok az ismerőseim, akikkel nem voltam napi kapcsolatban már-már azt hitték, hogy ez bizony az én fő foglalatosságom. Pedig csak a kenyér mellé valót teremtettem elő vele.

Mondhatnám, hogy a gépszíj (bocsánat, bringa lánc!) annyira elkapott, hogy tízedik hónapja már nem csak a hobbym, mellékállásom a kerékpár, hanem egy váltás után már a főállású munkám is ide köt. Jelenleg a Kellys Bicycles s.r.o. sales representative pozícióját töltöm be. És akkor most meg jött a cyclocross…

Oké, oké, de akkor is, hogyan kerültél te szóba?

Mivel jelenleg a családommal töltött órákon kívül a teljes életemet a bringa tölti ki, mivel az elmúlt 3 évben szinte minden cyclocross versenyen jelen voltam, versenyt is szerveztünk, evidensnek gondoltam, hogy a sportág szerelmesei által életben tartott FB oldalon meghirdetett „tegyünk a sportért” találkozóra - amely valamikor idén januárban lehetett - elmegyek.

Pompás megbeszélés volt ott. Mindenki pozitívan állt a dolgokhoz, látszott mindenki egy szekeret szeretne húzni, mi több, azt egy irányba is! Én is aktívan vettem részt ezen, bár csak 2 órát engedett az időm ott tölteni. A meglepetés az ezt követő napokban ért, amikor egyre többen jelezték ebből a csoportból email-en, telefonon, hogy ha a korábbi lemondott szakág-vezető (Zerge) tényleg nem szeretné ezt tovább csinálni, akkor tegyem én! A felkérések nagyon jól estek, de én még akkor sebtében jeleztem a támogatóimnak, hogy nem magamat tartom a legalkalmasabbnak a feladatra, hiszen időm is kevés, ilyen jellegű feladatot még nem végeztem és kellene egy kis szakmai hozzáértés is a dologhoz. Annak ellenére, hogy mindenki biztosított a szakmai, erkölcsi és egyéb támogatásáról, én ekkor még nemet mondtam…

Teltek a napok, a hetek, és eljött a február közepe, amikor is döntésre kellett vinni a dolgot, ugyanis a szövetség megpályáztatta a cyclocross szakág-vezetői pozíciót. Újra beindult a levelezés a lelkes csapat tagjai között, ám a jelentkezők nem álltak sorba a lehetőség és felelősség előtt!  Ekkor azt gondoltam, hogy felhívom a kis közösség figyelmét arra a nagyszerű tényre, hogy tök rendben van a tenni akarás, ám ezt most személyesítnünk kell… Legyen már végre valaki tökös legény, és, és, és…

És rájöttem, hogy pont nekem kell jó példával megmutatni, hogy lehet ezt jól csinálni! Pont én lennék az egyik töketlen, aki nem mer a szakág elé állni. 4 órám volt arra, hogy egy valami pályázatra hasonlító dolgot összeállítsak, és azt elküldjem az MKSZ részére. Jelentem, bizony az nyert! :)

fejes-miklos-uw.jpgFotó: Hostya Zoltán

Ezt bizony megnyerted kedves Miklós, de hogyan tovább?

Amint azt láthattátok az írásom elején, sok gratuláció és sok kérdőjel érkezett hozzám azóta is! Jelenleg azon dolgozunk a lelkes támogatók kis csapatával, hogy a gratulációkért megdolgozzunk, a kérdéseket megválaszoljuk. Mindezt egy sikeres és eredményes szezonnal szeretnénk tenni, amely majd mindenhol példaértékű lehet. Élen szeretnénk járni a versenyek minőségében, az utánpótlás nevelésben, a legjobbjaink külföldi versenyre való eljuttatásában, és a szakágba bekerülő sportolók számának növekedésben és kommunikációban is!

Elsőként létrehoztuk a szakági tanácsot, amelyben az alábbi pozíciókban, az alábbi személyek dolgoznak: 

Versenyszervezés: Tóth András
Versenyzői érdekképviselet: Cser Gábor
Utánpótlás felelős: Vinczeffy Zsolt
Kommunikációs felelős: Rokob Jakab
CX szakági tanácsadó: Szalma Csaba

…és itt igazából még nincs is vége a névsornak, az igazán ütős csapatnak, hiszen a fent felsorolt személyek mellé még nagyon sok jó szakember állt, akik mindezt a névtelenség homályában szeretnék tenni! És Ők, mindannyian azok, akik az én hiányosságaimat majd pótolják, a szakmai feladatok nagy részét magukra vállalják.

A tágra nyitott kapu nagyon fontos üzenet!

Ha valaki szeretne ebben a munkában a segítségünkre lenni, beleszólni abba, hogy a jövőben a sport milyen alapokon épüljön és fejlődjön tovább, azokat örömmel és tárt karokkal várjuk, mert hiszem, hogy igazán nagy eredményt egy személy nem érhet el. A siker kulcsa mindig a jól működő csapat!

Üdvözlettel,
Fejes Miklós (Hunya)

komment

Címkék: cyclocross MKSZ Fejes Miklós

A bejegyzés trackback címe:

https://mountainbike.blog.hu/api/trackback/id/tr758606720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása