Ez is volt már - random cikk

  • 18 km-es városi bringatúra a Mozgás ÉjszakájánJúnius 17-én éjszaka, három év után ismét megrendezésre kerül a Mozgás Éjszakája, amelynek keretei között egy Budapest legszebb részeit érintő, 18 km-es kerékpáros túra várja a bringásokat. A...
  • Buruczki Szilárd nyerte a kőbányai cyclo-cross futamotNovember 8-án hulló falevelek között került megrendezésre a 14. Kőbányai Bringapark Kupa, ahol 243 versenyző küzdhetett meg egymással 23 kategóriában. A férfiak elit futamát Buruczki Szilárd, a nőkét...
  • Ismerd meg a Trophy ördögének történetA Salzkammergut Trophy extrém távjának teljesítése egy igazán kemény erőpróba. A több, mint 200 km és a 7000 méter szintkülönbség teljesítése nagyon sok munkát és kitartást kíván a z indulóktól. A...
  • Nemzetközi mezőnnyel rajtol hétvégén a Mátra Maraton!Folyamatosan érkeznek a külföldi nevezések a szeptember 1-i Mátra Mountain Bike Maratonra. Eddig több mint 800 versenyző regisztrált a négy táv valamelyikére, köztük a szlovén bajnok, XCO EB...
  • Hazánkban járt a mountain bike királynőjeMinden idők egyik legjobb és legeredményesebb női hegyikerékpárosa, a norvég Gunn-Rita Dahle Flesjaa a Mozgásvilág tesztnapjára érkezett Magyarországra. Az olimpiai és tízszeres világbajnok 23 éven át...

OLIMPIAI ÖTPRÓBA

olimpiai-otproba

OLIMPIAI ÖTPRÓBA

olimpiai-otproba-logo.jpg MTB VERSENYEK

- Tour de Velencei tó
- Szilvásvárad Maraton
- Hegyek Pokla Maraton
- Crosskovácsi Maraton
- Duna Maraton
- Bükk Maraton
- Mátra Maraton
- Velence Maraton

 REGISZTRÁLOK! 

Kövess minket a Facebookon is!

Strava

Komment

Címkefelhő

Ausztria (10) Bad Goisern (6) Balaton (8) baleset (24) beharangozó (51) Benkó Barbara (5) beszámoló (24) Blazsó Márton (3) bmx (4) bringapark (8) bringás (6) Bringasport (4) bringás póló (3) bringatúra (3) bringaverseny (27) Bubi (3) Buda Maraton (3) Buruczki Szilárd (3) Búr Zsolt (7) Citycross (3) Cseh Veronika (4) Cséri Szilvia (5) cyclocross (38) Danny MacAskill (3) Demeter Nikolett (7) díjátadó (4) Dósa Eszter (4) downhill (22) Drótszamár Fesztivál (12) Duna Maraton (5) e-bike (3) edzés (7) életmód (7) ellopták (3) Eplény (3) Erdőbénye (10) esés (5) EtyekCross (4) fat bike (5) Fehérkő-Lápa Hillclimb (6) fotó (4) futás (3) gerecse maraton (3) gyorszár (3) HegyiBringa (8) hegyikerékpár (58) ironman (3) Kassa (4) kerékpár (74) kerékpáros ruházat (3) kickstarter (3) kőbánya (32) Korda FIlmstúdió (4) kövérbringa (3) Magyar Kerékpársportok Szövetsége (4) magyar kupa (10) maraton (54) Mátra (6) Mátra Maraton (14) merida (4) Merkapt SE (9) Merkapt Sportközpont (12) mez (3) mezgyártás (3) MKSZ (12) mountainbike (7) mountainbike challenge (35) mountain bike (150) mozgásvilág.hu (9) MTB Piknik (9) nevezés (8) Nino Schurter (3) Nyugat Maraton Kupa (6) olimpia (4) olimpiai ötpróba (7) országúti (29) ötpróba (7) Parti András (6) Pedal MTB Tour (4) piactér (3) pincerendszer (9) póló (3) Polony István (4) Red Bull (3) rendelés (3) Rose (4) Salgótarján (6) Salzkammergut Trophy (23) Scott (4) SellarondaHERO (3) SHKE (4) Specialized (8) Strava (3) supercross (11) Szalay Péter (3) Szilvásvárad Maraton (5) Szlovákia (5) táplálkozás (6) teszt (4) tesztnap (6) Top Maraton (7) Tour de Balaton (6) Tour de Hongrie (3) Trek (7) túra (11) Underworld kupa (22) V4 (3) várgesztes (3) verseny (54) versenykiírás (13) versenysorozat (6) Vértesboglár (5) vértes maraton (5) Veszprém (4) video (17) videó (4) világbajnok (4) világkupa (9) villapark (3) visszahívás (3) Vuelta Sportiroda (9) Wouter Cleppe (4) XCO (12) Címkefelhő

Update Norbi beolvas az autósoknak!

2014.07.08. 16:51 :: fulopmiklos

A fintess guru Update Norbi a Facebook oldalán közzétett, egy autós-kerékpáros véleménye az autósoknak címen írt posztjában jól beolvas a négykerekű benzifalókban terpeszkedő, zabáló, bagózó, bringásokat inzultáló autósoknak, amit változatlan formában adunk közre.

"Kamaszkorom óta tekerek. Junior triatlon-versenyző voltam 1989-ig, a fogyásom után. Szentendre körzetében is tekerve járok, ha az idő engedi és nem kell senkit vinnem. Sokszor durva hegyek vannak, de be tudom kapcsolni felfelé az e-bike pedál rásegítést. Érdekes volán mögül és nyeregből is nézni a vezetési morált. 

Ma épp 20 centire a kerékpársáv mellett mentem, mivel természetesen a mély kanálisok a kerékpárúton vannak elhelyezve. A mögöttem érkező piros Suzuki nehezen viselte, hogy "csak" 45-el tekerek teljes erőből, amikor neki 50-es táblája van. Mellém érve valami ijesztő nő kihajolt és elmagyarázta merre kell takarodnom... Sokszor rádudálnak, fenyegetik az embert, de van, hogy padlót nyomnak a tekerő mellett szorosan, hogy megmutassák ki az úr. 

norbi.jpg

Kedves nem kerékpározó Autósok! (Akinek nem inge, ne vegye magára!)

15 éve komolyabb gépekkel járok, mint a vezetők 99%-a, de mégsem éreztem soha, hogy ettől erősebb, vagy nagyobb valaki lennék. Az út - autópálya kivételével - ugyanannyira a bringásoké, mint a Tiéd. Sőt! Te ülsz a mobiloddal, a pókhasaddal, a cigivel, a kajcsival és tolod a szénmonoxidot. Erkölcsileg alább vagy, mert tisztelned kell azokat, akik 1,5 tonna acél védelme nélkül, a saját lábukkal, szívükkel tudnak, vagy kényszerülnek haladni. Tudom legbelül szorongsz és dühös, irigy vagy a fitt kis "szemetekre." Sóvárogsz, mert tudod, hogy be kéne vállalnod. A szaros 75 lóerőt ne taposd, mert az nem Te vagy, hanem a lehetőség, amivel érezd magad megtisztelve.

Mély alázattal ügyelj a bringásokra, gyalogosokra!
Övék a legelső jog és Te vagy a harmadik. Ezt ne feledd! 
Én se felejtem el akkor sem, ha egy hortobágyi ménes van alattam."

Balesetmentes vezetést!
Schobert Norbi

Az idézett bejegyzés a Norbi Update Facebook oldalon jelent meg 2014. 07. 07-én.

62 komment

Címkék: baleset kerékpár Update Norbi

A bejegyzés trackback címe:

https://mountainbike.blog.hu/api/trackback/id/tr46484103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kapitány_1 2014.07.08. 18:33:10

De komolyan, az ilyen megjegyzések vérforralóak, ahogy osztja az észt ez az IQ nulla.
Kedvem támadna ráhúzni a fejét a kipufogóra. Nem a biciklis dolog miatt, egyszerűen ezt váltja ki belőlem ez a majom ezzel a stílussal.
Ki a faszom vagy Te, hogy így oszd az észt, kis köcsög?

mennyémá 2014.07.08. 18:44:49

konkrétan leszarom ennek a kisebbségi komplexussal küszködő exrendőrnek a baromságait, DE csillió-millió forintokért megépítették nekik a kihisztériázott kerékpár utakat. Na akkor tessenek szívesek lenni oda takarodni és használni, leszarom, hogy jó-e vagy sem a kényes valagának. csatorna fedőt meg ki lehet kerülni.

Alick 2014.07.08. 19:07:16

"Sokszor durva hegyek vannak, de be tudom kapcsolni felfelé az e-bike pedál rásegítést."

A sportember, aki összetéveszi a Pilist a Pireneusokkal, ráadásul motorral tolja... LOL

Alick 2014.07.08. 19:09:07

@mennyémá: "DE csillió-millió forintokért megépítették nekik a kihisztériázott kerékpár utakat."

Akár autós, akár kerákpáros szemmel nézem, bizony jobb lett volna ebből a pénzből rendesen megcsinálni a padkákat, a szélesebb út autósnak, bringásnak egyaránt jobb.

Igazmondó47 2014.07.08. 19:11:38

Nem olyan régen valaki a szentendrei Várkonyi Zoltán utcából leírta, hogy te milyen alázattal jársz a hortobágyi méneseddel.

cenzuratroll bosszanto 2014.07.08. 19:12:50

Norbika drága, és az összes többi agyatlan baromarcú gyökér, aki erre hivatkozik:

"mivel természetesen a mély kanálisok a kerékpárúton vannak elhelyezve."

Lelassítasz, kikerülöd, és visszatakarodsz a bicikliutadra, amiért hisztériáztál. Tudom, roppant ésszel megáldott világotokban ez szokatlan, de én ezt autóval is így teszem, nem megyek bele 80-nal a kátyúba, mert láthatóan mégis több eszem van mint nektek. Ja, és a kikerülés szabályai szerint annak kell lassítani, aki kerül, és nem annak aki elé ész és gondolkodás nélkül bevág, mert neki akadálya van és zsenánt a lassítás.
Norbika drága nem egyszer megvédtem a "baromságaidat" mert sokszor egyetértek veled, de most speciel nagy tapló voltál, máskor jobban gondolkozz, mielőtt baromságokat firkálsz.

sztrugackij 2014.07.08. 19:43:35

Rögtön észrevettem azt az egészen kivételes alázatot és szerénységet, amikor a ménesnyi lóerő részhez jutottam.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2014.07.08. 20:11:07

"Mély alázattal ügyelj a bringásokra, gyalogosokra!
Övék a legelső jog és Te vagy a harmadik. Ezt ne feledd!"

ezt nem tudom értelmezni...

Hidasy Eleonora 2014.07.08. 20:29:27

@Kapitány_1: végre valakinek osztanoi tudom a véleményét!

$pi$ 2014.07.08. 20:32:15

"mivel természetesen a mély kanálisok a kerékpárúton vannak elhelyezve"

Vannak abból az autóknak is, csak téged azok nem zavarnak, mert biciklivel jársz.

"Mellém érve valami ijesztő nő kihajolt és elmagyarázta merre kell takarodnom..."

Az valószínűleg vonat lehetett, összekeverted a dolgokat. Az autóból nem lehet kihajolni. Vagy csak simán hazudtál?

Mercel 2014.07.08. 20:34:13

Így kell egy valós problémát úgy megfogalmazni, hogy nagyképű köcsögnek nézzék az emb.. izé majdnem embert írtam.

Kedves norbi kisbetűvel - majd ha az emberek nagyobb részének nem nyílik ki a bicska a zsebében téged látva, hallva, olvasva majd akkor de csak akkor várunk el tőled kioktatást bármilyen ügyben is.
Addig ha lehet kíméld meg a népességet szerénytelen személyedtől származó megnyilvánulásaiddal.
Köszike.
Ja mellesleg én mindennap tekerek és tökre nincs problémám az autósokkal, nagyon ritkán futok bele idiótákba - fordítva sokkal többször.
Ha már az alázatnál tartunk egyébként - ha a bringás az autóúton teker akkor neki kell alázatot (Nem megalázkodást) gyakorolnia mert ő teker azon az úton amit eredetileg az autósoknak alakítottak ki. Nekem vajon aki autós szemmel bringázik miért nincs problémám?
Netán azért mert nem vagyok egy mindenkit lenéző újgazdag népművészeti agyagedény?

Frank99 2014.07.08. 20:54:40

update norbi!

először olvassál be a műcsöcs nejednek, mint sportzember, hogy hogyan csinálhatott ilyet!

aztán a ferráriddal oszthatod az észt tovább.

te tucsok.

Túrós (törölt) 2014.07.08. 20:59:14

Én azt nem értem hogy egy ilyen autóvezető mi a f@aszt képzel? Mi van ha esetleg nem ijed meg az illető és rendesen átmegy rajta? Megéri majdhogynem kinyírni egy embert egy ilyen űberf@aszság miatt?

Kecses 2014.07.08. 21:17:17

Hogy csinálná meg az egész hortobágyi ménes! A csikóssal az élen!

pete_r 2014.07.08. 21:17:28

@Frank99: OFF Tiltakozom a tücskök nevében! :) ON

Nem fogadok el tanácsot a norbiszabású egyedektől. Az pedig, hogy kioktatja a világot nagy bölcsességében, egyenesen nevetséges.

igazi hős 2014.07.08. 21:53:00

Úgy tűnik, a mondás miszerint a barátaimtól ments meg, uram, pont Norbiról szólt. Egy ilyen poszttal kb. annyit árt a bringásoknak, mintha Gyurcsány Ferenc követelné a Parlamentben a Nagykörút autómentesítését és bringaúttá alakítását. Köszönjük, Emese.

igazi hős 2014.07.08. 21:57:42

@Mercel: Öngól reloaded. "ha a bringás az autóúton teker" akkor megbünteti a rendőr, mert autóúton tilos bringázni. Amennyiben közútra gondoltál, akkor mélyedj el a szó első felének az értelmezésében és próbálj meg hozzászokni a gondolathoz, hogy amikor a közúthálózat kialakult, akkor még sokkal több lovaskocsi és még több kerékpár volt, mint személyautó.

binary 2014.07.08. 22:09:19

Szerintem ez egy ebike reklám

kombusz 2014.07.08. 23:07:22

"Mellém érve valami ijesztő nő kihajolt"

örülj neki valoszinü csak egyszer láttad ezt az embert.
bezzed te a lofejü ijesztö nödet naponta a pofánkba tolod :)

Mercel 2014.07.08. 23:33:54

@igazi hős:

Szerintem atom egyértelmű volt, hogy mire gondoltam az autóút alatt, igen közútra.

Nem tudom min rugózol, én autózom és bringázom is ebből a "furcsa" szemszögből próbáltam megközelíteni azt a kérdést. Nekem bringásként szerencsére kevés problémám volt az elmúlt években az autósokkal, autósként inkább a sok öntudatos bringás pöcs megy az agyamra.

A budapesti KÖZúthálózatra (okoskák kedvéért) egyébként szerintem nem jellemző, hogy lovaskocsik, vagy bringások számára alakították volna ki legalábbis nem a mai formájában. De persze nyugodtan visszamehetünk a millennium időszakáig - csak mai szemmel rohadtul nem életszerű.

Akarsz még valamin kötözködni vagy mára ennyi jutott az okoskodásból? Nem tudom ugyanis mire akartál kilukadni csak a faszakodás jött le belőle.
De tudod mit? nem is nagyon érdekel.

barkaba 2014.07.09. 05:28:17

A kerékpárutat, ha van, használniuk kell! Nálunk is rendszeres, hogy a járdán megy negyvennel (még tízzel se szabadna) a biciklista, közben meg ott van mellette a kerékpárút, szépen kiépítve, nem is csak az útból leválasztva. Mi a tollnak költöttünk rá rengeteget, ha ilyen-olyan indokokkal nem használja akinek kéne? És miért nincsenek rendőrök, hogy betartassák a szabályokat?

midnight coder 2014.07.09. 06:48:30

Mondjuk szerintem nagyjából mindegy hogy mit ír norbika a faszbúkjára - ha valaki olyan hülye, hogy egy agyhalott exrendőr irományait olvassa, hát lelke rajta.

Ami meg a nagy zöld büszkeséget illeti, amikor tekersz CO2-t termelsz. Méghozzá nem jóféle naftát égetsz el, hanem a jó zsemlét amit reggelire ettél - ami ugye úgy jött létre, hogy a földet felszántották (traktorral - CO2), trágyázták (a műtrágya előállítása sok-sok CO2), majd elvetették a búzát (vetőgép előtt traktor - CO2). Majd a búzát learatták (kombájn, CO2), elszállították (CO2), kiszárították, tárolták, továbbvitták (további CO2), majd megőrölték malomba (ott már 50%-ban atomerőműből jött az áram, a többi CO2), majd a lisztet továbbszállították (CO2), a pékségben megdagasztották, belekervertek ezt-azt, megsütötték (lásd mint malom), végül pedig kiszállították a boltba (további CO2), és így lett belőle az a buci ami az ex-rendőr mozgatásához szükséges energiát biztosította.

És ez csak a buci volt, az update füstölt kolbász életútját meg sem kísérlem leírni.

Arról nem is szólva, hogy ahhoz hogy a Norbi a bucit meg tudja venni, sok-sok általa mélyen megvetett buta és kövér ember kellett aki megveszik a szarait.

dr Smittpálelnökúr 2014.07.09. 07:01:37

Ez a hülye csak ártott ezzel a levéllel.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.09. 07:11:26

Akkor ha nincs 75 lovas a kocsim, akkor nem lehetek ijesztő nő sem, és ki kell hajoljak minden kanalisnál. Értem!

Gonoszkistörpe 2014.07.09. 07:57:29

Kedves Norbi! Örülök, hogy ezen a fórumon is tájékoztatsz minket gazdagságodról elektromos rásegítése bringádról. Viszont nekem egy Suzukim van ami elég is nekem, Nem igen értem a bringások miért háborodnak fel az autósok viselkedésén. A legtöbb szabályokat letojó öngyilkos őrült a bringások között van. Mint te magad is írod 45 km sebességgel haladsz a forgalomba, mit gondolsz mi véd meg egy esés esetén, egy úthiba esetén? Miért nem a bicaj úton nyomod, és miért jársz te is és a párod is egy hortobágyi ménessel? Azt hiszem elég lenne két kis fogyasztású autó is. Viszont most ebből a beszólásodból már tudjuk, hogy a bicajod sem olcsó. Örülök neki de nem érdekel majd ha a bringások is betartják a szabály az autósok által fizetett utakon le mennek a bringa útra ahol van és nem 20 centivel beljebb mennek és legalább annyira vigyáznak magukra mint mi vigyázunk rájuk akkor de csak akkor beszéljünk addig süss jó pogikat finom kajákat ahhoz talán jobban értesz:)

Gera 2014.07.09. 08:00:54

@midnight coder: Ez egy nagyon érdekes felvetés. A hatásfok az emberi szervezet esetében eléggé pocsék lehet, ha a mechanikai munkánkat az elfogyasztott élelmiszer előállításának energiaszükségletére vetítjük, de azért valószínűleg a biciklisnek kevesebb a CO2 kibocsátása. 100km biciklivel sík terepen, normál tempóval 10MJ nagyságrendben van (mechanikai munkánk), autóval meg 2-300MJ (elégetett üzemanyag fűtőértéke). Az emberi szervezet hatásfoka a mechanikai munka/anyagcserénk által termelt energiát tekintve olyan 20% körül van tudtommal, ami nem rossz. Viszont az élelmiszerek előállításához szükséges energia/metabolikus energiatartalom az baromira változó, húsoknál borzalom, akár 10% körüli, ha ezt a kettőt szoroznám össze, akkor a biciklis az autó nagyságrendjében van :) De ha sok növényt zabál, akkor azért sokkal jobban jön ki, mert ott mondjuk 60-80%.

Fejesrob 2014.07.09. 08:05:30

Szerintem jobban szürkíts a szövegen, mert az a gond, hogy még olvasható.

Gera 2014.07.09. 08:08:50

@Gera: Ja, a fenti két szám, a 10% és a 60-80% (inkább 60) az a nyers élelmiszerre vonatkozik, ha abból ételt készítünk-készítenek nekünk, akkor ez még romlik, nem tudnám megmondani, mennyire.

Gera 2014.07.09. 08:10:03

@Fejesrob: Jah, ezt én is épp javasolni akartam. Igazi idióta lehet, aki sötétebb szürke alapon világosabb szürke betűket használ.

Gera 2014.07.09. 08:10:54

@Fejesrob: Ha kijelölöd a szöveget, egész jól olvasható :)

Gera 2014.07.09. 08:14:50

Egyébként szerintem alapvetően igaza van Norbinak, hiába egy unszimpatikus pöcsfej. Az én hozzáállásom is valami ilyesmi a biciklisekhez és a gyalogosokhoz. Nekem igazán nem számít, hogy autóval lassítok kicsit vagy akár megállok, nekik sokkal inkább. Kérdés az, hogy ő ezt mennyire tartja a valóságban, amikor autózik és mennyire csak duma.

Gazsi bácsi lótetű 2014.07.09. 08:21:48

És ki volt az a trágya ember, aki a Margitszigetre autóval hajtott be - amúgy jogosan, mert mozgássérült kártyával rendelkezik - fitneszórát tartani?
Amúgy ha annyira számítana a környezetvédelem, nem járna több száz lóerős autókkal. Amekkora benga nagy állat, elférne egy Priusban...

JoeyTribiani 2014.07.09. 08:35:14

@midnight coder:
Az oké, hogy az élelmiszer előállításakor is keletkeznek káros melékanyagok, de azért autósok is szoktak enni nem? Vagy csak benzint isznak?

Gera 2014.07.09. 08:43:34

@JoeyTribiani: Az autóshoz képest jóval több mechanikai munka formájában elvesztett energiát mindenképpen pótolni kell, különben elfogysz, mint a gyertya :)

_phu 2014.07.09. 08:58:34

Megint összegyűlt a zinternet legalja egy hülye bringás posztra.
"majd ha a bringások is betartják a szabály...
az autósok által fizetett utakon..."
Mi van baszdmeg?

Gera 2014.07.09. 09:04:41

@Gera: Elnézést, sok hülyeség van a neten, a 10MJ valószínűleg nem OK. Nagyon soknak tűnik így ránézésre, ez 500W teljesítmény körül lenne, ami hülyeség. Normál tempóban 100W-nál nemigen több a teljesítményigény. Szóval gyakorlatilag akármit zabál, egy normál tempójú biciklisnek biztos kevesebb a CO2 kibocsátása, de azért érdekes, hogy valamilyen szinten összemérhető egy autó üzemanyag fogyasztásával, lehet mondjuk a 10-20 százaléka így hasraütésre.

AvgDvl 2014.07.09. 09:15:30

Norbi baszod, téged nem a bicikli miatt küldenek el a picsába, hanem mert felismernek.

Peter__Blau 2014.07.09. 10:00:35

"Sokszor durva hegyek vannak, de be tudom kapcsolni felfelé az e-bike pedál rásegítést."

Nem bírja ki, még most is nagyképűsködik. Soha nem bírja ki nagyképűsködés nélkül. Még annak árán is a nagyképűség lehetőségét választja, hogy ciki lesz tőle az egész írása.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2014.07.09. 10:14:38

mondjuk az rendben van, hogy szidja az autósokat, amikor motorral jár, ez már megszokott dolog. de ki a rákot érdekel, hogy ha leteszi a motort, és autóba ül, akkor mekkora kondát, csordát vagy ménest szállít vele?

fifibá55 2014.07.09. 10:32:01

Kíváncsi vagyok, mit tartalmaznának a kommentek, ha nem pont az írta volna a bejegyzést, aki.

Elvonatkoztatva a személyétől, alapvetően igaza van: én is gyakran tapasztalom, hogy aki épp autóban ül, felsőbbrendűbbnek érzi magát a hülye pedáltaposónál, és frusztráltságát a kerékpároson (is) akarja megtorolni, függetlenül attól, hogy a biciklis szabálytalanul vagy szabályosan akadályozza.

Laci1982 2014.07.09. 10:40:28

aki ebben a nyomoronc országban biciklizik, nagyon bátor...a közlekedési morál tökéletesen tükrözi azt, hogy mekkora nyomorék a magyar nemzet agyilag..........

Laci1982 2014.07.09. 10:49:57

@Peter__Blau: neki van mire...a semmiből lett k.rva gazdag.....s nem olajszőkítésből, vagy politikusként.....de hát magyarországon a becsületesen felemelkedő sikeres ember is egy gyökérgeci a többi (szuperintelligens....) ember szemében........

barkaba 2014.07.09. 11:04:48

@Laci1982: Ebben a "nyomoronc országban" (miért nem húzol el Izraelbe?), a biciklisek szarnak legmagasabbról a szabályokra. Ma kb. négyszer tapasztaltam egy út során. A piroson (gátlás nélküli) áthaladástól, a járdán biciklizésen át, az autó lámpa előtti előzgetésig.

diszkriminans (törölt) 2014.07.09. 11:06:09

Érdekes, nekem teljesen természetes, hogy ha kátyúkkal, csatornafedelekkel találkozok, akkor ha szabályosan nem tudom kikerülni, alacsonyabb sebességgel megyek át rajta, és ez teljesen független attól, hogy épp autóval vagy kerékpárral közlekedek. De ha egyszer mégiscsak elkövetek valami szabálytalanságot, és emiatt beszólást kapok, akkor kussolok vagy bocsánatot kérek, és nem még nekem áll feljebb. De hát egy megélhetési celebtől mit várunk, neki kötelező bunkó parasztnak lennie, mert különben visszaesne az ismertsége.

Laci1982 2014.07.09. 11:08:58

@barkaba: floridában élek nyomikám...sajnos néha itt is találkozok magyar szóval, de olyankor általában hátat fordítok......

randomuser1 2014.07.09. 11:15:14

légböl kapott hazugság, egy éve azért dobtam le az autót, mert a sok nyomi az ötvenes táblánál maximum harmincat autózik ki, terepbringával simán előzöm a sok gyógyegeret városba :)

Mr. Rocketfinger 2014.07.09. 11:40:45

nos, ez a is szösszenet több sebből vérzik.
1. ha kemény legény vagy, akkor tekerjél, mi az, hogy pedál rásegítés?
2. nyilván el kellett hinteni, hogy mekkora király vagy, mert komolyabb gépekkel jársz, mint az átlagköcsög.
3. ha viszont ilyen zöld genyó vagy, akkor ne benzintemetőket használj "amikor viszel valakit", hanem olyat ami keveset fogyaszt és a kedvező emissziós értékekkel rendelkezik.
4. bringásként pont inkább kussolni kéne, lévén, hogy a többségetek azért van még életben, mert én és a többi autós vigyáz rátok. ha olyan gyökér lennék, mint te, akkor nyélgázon, simán átmennék a magadfajtán, amikor szabálytalanul elém kerülsz, oszt jónapot.
5. vagy amikor megyek át a zebrán zöld gyalogos lámpánál, és el akarsz ütni, mert bringásként annyira kurva sürgős dolgod van és derogál BETARTANI A SZABÁLYT és megállni a pirosnál.
6. nincs pókhasam, nem dohányzom, nem kajálok és nem telefonálok a kocsiban. hát akkor hogy van ez? ki a fasznak képzeled magad, hogy így beszélsz. akkor nem volt ekkora pofád, amikor a lófejű asszony előrebaszta a Porschéban a puját, aztán meg magyarázkodtál, hogy hány centi, pedig bele se fért a kamera képébe...
7. "Övék a legelső jog és Te vagy a harmadik." ez mit jelent? milyen jog? miről beszélsz?
8. attól, hogy te néha bringázol, attól erkölcsileg nem kerülsz magasabbra azoknál, akik nem.
9. lehet, hogy valaki azért ül az autóban, mert kell a munkájához, amit nem tud kerékpárral megoldani. neki is a kurva anyját nem?

FASZKALAP

randomuser1 2014.07.09. 11:55:06

@Mr. Rocketfinger:
1, a kurvajó cuccos, irigylem is érte, nekem nem telik rá
2, naná, tényleg jobb mint az átlagköcsög
3, neki telik arra is
4, nem, mert ő jobb az átlagköcsögnél
5, lásd fent
6, megteheti, nem átlagköcsög, mint te meg én
7, még mindig nem esett le? lásd a felső 6 pontot!
8, lásd a felső 7 pontot!
9, de, a kurvananyát, h ilyen kulimunkát végez, nem úgy mint áptudét Norbert, lásd fenti 8 pontot...

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2014.07.09. 12:16:08

Ez a majom nem egy audi a8L-lel jár?

randomuser1 2014.07.09. 12:23:21

@enpera: csak külsőre, valójában egy speciális, többszemélyes fekvőbicikli, és a fittneszkirály simán kiteker belőle kettőnegyvenet :)

Igazmondó47 2014.07.09. 12:38:57

@$pi$: ahogy mondod, simán hazudott, ahogy szokott.

_wood_ 2014.07.09. 13:04:43

vannak már pénisznövelő műtétek.
csak olcsóbb, mint egy hortobágyi ménes...

randomuser1 2014.07.09. 13:09:53

@_wood_: ugyanmár, írta fent, h megvolt neki a hortbágyi ménes és közben a bringásokra meg a gyalogosokra gondolt!

Gombperec hídlakó 2014.07.09. 14:26:03

Kíváncsi vagyok, mikor jön rá ez a tahó pöcsköszörű, hogy kínos, amit írt. És akkor jöhet a jól bevált (update) recept: Nem is Norbi írta a cikket, hanem gonosz hekkerek törték fel az oldalát, és ők írták.

leonito77 2014.07.09. 14:45:08

Mosolyra fakasztó.

Ez a kis kerti-törpe (és elnézést a rendes alacsony növésű férfiaktól) még mindig nem tudta leküzdeni a komplexusait.

Ennek a posztnak semmi köze a bringás- autós viszonyhoz, ami a megírás motivációját illeti, semmiképpen.

Csak elővett egy megosztó témát és leírta, hogy neked, "kisköcsög" CSAK szuzukid van, nekem meg komolyabb verdáim (posztolgatta is a röhejes képeket a fészbúkon a béemvének támaszkodva).

Míg neked átlag kis "pöcs" bringás semmi kis szar biciklid van, nekem van benne E-rásegítés. Mert én ekkora király vagyok.

De az a baj, hogy amikor leszáll a magas lóról, azaz kiszáll a "drága" autójából, vagy lepattan a motoros rásegítéses bringájáról és bele néz a szemedbe, akkor bizony neki fel kell néznie.

Bizony, te lenézel rá, mert alacsony. Ezzel önmagában semmi gond nincsen, hiszen ezt dobta a gép, a gond azzal van, hogy ő ezt nem bírja megemészteni és azzal próbál kompenzálni, hogy másoknál értékesebbnek mutatja be magát vagyontárgyain keresztül.

Szánalmas, de leginkább sajnálom szerencsétlent.

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2014.07.09. 15:10:37

Nos ebből is látszik, hogy a legnagyobb baj a jogok osztogatásakor alakul ki. Itt nálunk divat lett agyba főbe adni jogokat, lehetőségeket amelyek csak arra jók, hogy az azt betartani nemtudókat és a normális embereket összeugrassza. Autóst a motorossal a bicajossal, keresztbe kasul. Meg kellene érteni, hogy a jogokkal együtt kötelességek is vannak. Itt ezt nem tartják be. Hogy is alakult ki? Az ajtopai unijó előírts kerékpársávpk kislakítását, de ez a szerencsétlen főváros amikor épült nem tervezett ilyet. Nos a pofátlan főváros szépen felvette az erre szánt több százezer ajrót és cserèbe felfedtette a bringasávot. Jakérem, hogy nem férndk el.. Kit èrdekel... Ha meg ez nem járható akkor felfestik a járdára felesbe, az, hogy a gyalogos család rettegve kell menjen lehetőleg libasorban nehogy hátulról ebassza egy siető beingás. Az milyen, hogy jobbról mehet egyenesen jobbra kanyarodó sávban? Fasza
Mi? Na ezek azok a jogok amelyek totál egymásnak ugrasztják az embereket. Ja, nemcsak a kreszre igaz...

eßemfaßom meg áll 2014.07.09. 18:19:04

@Laci1982: " floridában élek nyomikám.."

laci te hallod-e, floridában élve mi ja faszt foglalkozol azzal, hogy milyenre sikerült a BUBI tesztje, hogy milyen a szőkenő a barátokköztben, meg miért írsz ilyeneket:

"Budapesten ezerrel kellene a városvezetésnek építenie a biciklis utakat, mert nagyon sokan váltanának át szerintem. Ugyanakkor jelenleg igenis életveszély a forgalmas utakon és hidakon bringázni...Minden esetben az életeteket kockáztatjátok. Imádom a kerékpározást, de soha nem mennék le Budapesten a kerékpárútról...Szimpla példa: teherautó megy előttem, utolsó pillanatban megelőzi a biciklist, én kurvára nem látok semmit a teherautótól, egy pillanat alatt előttem terem szerencsétlen"
süti beállítások módosítása